شهردار یزد در مراسم افتتاح ایستگاه شماره 9 آتش نشانی

 كمبود نيرو را يكي از دلايل عمده تأخير در افتتاح ايستگاه مذكور اعلام کرد


یزدفردا :مديريت بحران استانداري يزد در مراسم بهره برداري ازايستگاه شماره نه در خصوص اختصاص 10 ميليارد ريال به آتش نشاني شهر يزد در سالجاري قول مساعد داد .

شهردار يزد در مراسم بهره برداري از ايستگاه شماره نه آتش نشاني كه در موقعيت ميدان سيد حسن نصرا... و با صرف هزينه پنج ميليارد و 600 ميليون ريال احداث شده است، به كمبود نيرو اشاره كرد و از آن به عنوان يكي از دلايل عمده تأخير در افتتاح ايستگاه مذكور نام برد .


وي خواستار همكاري سريع تر و هرچه بيشتر استانداري در خصوص جذب نيرو و فراهم نمودن امكاناتي از قبيل خودروي مخصوص عمليات شيميايي ، جرثقيل ، بالابر 52 متري ، ست هيدروليك و تونل نجات براي آتش نشاني شد .


همچنين در اين مراسم برزگري مديريت بحران استانداري يزد قول مساعد داد كه 10 ميليارد ريال در سالجاري به سازمان آتشنشاني و خدمات ايمني يزد اختصاص يابد .


در اين مراسم حجت الاسلام مطهريان با ايراد سخنراني در خصوص ميلاد حضرت فاطمه (س)‌و تفسير سوره كوثر، هدف از نزول اين سوره را پاسخ به فتنه انگيزان و دشمنان پيامبر (ص) معرفي كرد و خاطر نشان نمود : حضرت زهرا (س) كوثر و خير كثيري است كه ادامه دارد و اين خطاب به كساني بود كه پيامبر (ص) را متهم به ابتر مي كردند .


رئيس شوراي اسلامي شهر يزد با اشاره به اينكه در يزد 12 ايستگاه آتش نشاني نياز است و در حال حاضر با وجود نه ايستگاه ، به استانداردها نزديك هستيم، اظهار اميدواري نمود : سه ايستگاه ديگر نيز در آينده اي نزديك اضافه شود .


وي گفت : در حال حاضر در شهر يزد 250 نفر نيرو براي انجام عملياتهاي آتش نشاني ضروري است كه فقط120 نفر مشغول به كار هستند و اين نشانه كيفيت نيروهاي آتش نشاني مي باشد .


گفتني است همزمان با برگزاري اين مراسم دفتر گروه مقاومت بسيج نيز در ايستگاه آتشنشاني شماره نه افتتاح گرديد .


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا